Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Tárnok Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdése alapján a Tárnoki Polgármesteri Hivatalban 2025. december 22-től 2026. január 4-ig igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet időtartama alatt az ügyfélfogadás szünetel, a Polgármesteri Hivatal ZÁRVA TART.
Az igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap:
2026. január 5-én (hétfőn) 8.15 – 12 óráig és 12.30 - 16.15-ig
Az anyakönyvi feladatokat (haláleset), valamint mindazon ügyeket, amelyeknek ellátása jogszabály alapján kötelező ügyeleti jelleggel biztosítjuk.
Haláleset miatt hívható telefonszám: +36 20 325 1033
Megértésüket köszönjük!
Tárnoki Polgármesteri Hivatal